25 Şubat 2010 Perşembe

Arda Turan ve Daniel Passarella

Arda Turan'ın "Bir gün Galatasaray'a başkan olabilirim" demecini hatırlarsınız belki. Sarı-Kırmızılı kramponun yollarından uzun yıllar önce geçmiş Arjantinli efsane Daniel Passarella aralık ayında River Plate'ın başkanı seçilmişti. 'El Gran Capitan' (Büyük Kaptan) başkanlığıyla ve kulüp yönetimleriyle ilgili şu sözlerine bayıldım: "Seçimler öncesi Avrupa'ya gidip Platini, Rummenigge, Beckenbauer, Moratti, Luca di Montezemolo gibi isimlere danışmıştım. Arjantin şu an futbolun üçüncü dünya ülkelerinden! Avrupa'nın bizden daha organize olmasının sebepleri arasında yöneticilerin futbolun içinden yetişmesini görüyorum. Bizim kulüplerde yöneticiler arasında avukatlar, finansçılar, bankerler, doktorlar var. Futbolla ilgili konuştuğunuzda kayboluyorlar! Onlar için futbol bir sır..." Bu noktada hemen "Futboldan gelmeyen konuşmasın" ana fikri cıkmasın. 'Dani' boş adam değil çünkü: "Pazarlama ve işletme dersleri alıyorum. Konuşmalarımı yazmama yardımcı olan biriyle de çalışıyorum."

2 yorum:

varol döken dedi ki...

ben de kalkıp menajerlikte bu adamı yıllarca yardımcı antrenörüm yapmışım:)

passarella iyi de futbolcuydu şaka bir yana...

varol döken dedi ki...

ben de kalkıp menajerlikte bu adamı yıllarca yardımcı antrenörüm yapmışım:)

passarella iyi de futbolcuydu şaka bir yana...