4 Şubat 2010 Perşembe

Adaşım Antonio


Bu bloga adını veren adamla başlayalım: Antonio Benarrivo. Okul yaşamım ve daha sonrasında bana 'Benarivo' veya 'Benerivo' diyenlerin sayısı çokça.
Ayrıca kariyerini bir takıma adamış futbolculara bayılırım. Futbolcu olsaydım herhalde kulüp değiştirmezdim! Antonio'ya dönersek o bir Parma efsanesi. Bek denince akla gelenlerden. Sıkı bir CM 97-98'ci olarak DR-L tercihim hep ondan yana olmuştur. Hele 3-5-2 oynuyorsam. Formayı almak kolay değildir, yedek kalmayı da dert etmez. Adaşa selam yola devam... İlk postumuz hayırlı, uğurlu olsun..
Not: Böyle bir gelmiş geçmiş en iyi Parma 11'i de buldum. Dino Baggio ve Hernan Crespo'yu kesmek ayıp olmuş. Bir de Hakan Şükür'ü!!!

6 yorum:

Emre Yılmaz dedi ki...

hayırlı olsun :))

ich dedi ki...

CM ve Parma aynı satırda Melli'siz olmaz. Bol gollü günler.

Bir de hayırlı olsun :)

Bay Şişman dedi ki...

yerli içki varmış diye duydum, ondan geldim :)

bu aralar kiloma dikkat ettiğim için benim yerime de sen iç.

dreamsact dedi ki...

Niyahet Bener Onar..

Ata İsmet Özçelik dedi ki...

Hayırlı olsun, bir rica sağ tarafa Friend Connect veya Add to RSS eklemeniz ki kolay takip edilsin :)

nikolatesla dedi ki...

Hayırlı olsun, yorum kismisinda popup yaparsanz çok sukela olur. Klavyen
ize kuvvet