8 Şubat 2010 Pazartesi

CHAPPI VE BULENT KORKMAZ


Chapuisat nam-ı diğer Chappi yine bizim kuşağın büyük golcülerinden. Futbol sohbetlerinde "Chapuisat'nın golünü gördünüz mü?" fiks sorumuzdu küçükken. Soluyla fena bitirirdi usta. Şans bu yana kendisiyle el sıkışmışlığım ve o meşhur Galatasaray-Dortmund maçını yadetmişliğim var. Neler konuşmuşuz bir hatırlatayım.
Türkiye’de Chapuisat denilince akla Bülent Korkmaz’ın ıskası gelir. Ne demek istediğimi anladınız mı?
Anladım elbette. O golü hatırlıyorum bitime 15 dakika kala (tam 11 yıl önce oynanan maçın dakikasını hatırladı adam) Galatasaraylı oyuncu kaymış ben de golü atmıştım. Bülent çok sert bir oyuncuydu, bunu da gayet net hatırlıyorum.
O maçta Galatasaray çok şanssızdı değil mi?
İstanbul’da Ali Sami Yen’de oynuyorsanız şanslı olmak zorundasınız. İlginçtir ben Dortmund’dan ayrıldım Galatasaray UEFA Kupası’nı kazandı. Ben olsam şampiyon olamayacaklardı belki de! Şaka bir yana UEFA Kupası’nı kazanan takımı yenmek çok zordu.

Hiç yorum yok: