22 Şubat 2010 Pazartesi

Loeb demeden Maradona'yı anlamak



"Görmemişin dergisi olmuş tutmuş koparmış" demesinler diye Fransız dergilerinden alıntılarla blogu boğmayayım dedim! Bu hikaye güzel ama... Bundan iki yıl önce Arjantin Rallisi'nde bir organizasyon yapıyorlar. Diego Maradona, Ralli'nin Michael Schumacher'i Sebastien Loeb'ün yardımcı pilotluğunu yapıyor. Fransız pilotun ağzından yaşananlar şöyle: "Çok sempatik biriydi. Ben de tek kelime İspanyolca yok, onda da ne Fransızca ne İngilizce var. Uzun bir müddet konuştuk. İkimiz de ne konuştuğumuzu bilmiyoruz. İyi anlaştık diye tahmin ediyorum! Hayatımda sadece bir kişiden imza aldım. O da Maradona'dan"

N.B.: Loeb'ün futbolla alakası büyük maçların skoru bilmesinden öte değilmiş. (nb: nota bene'nin yani "iyi not edin"in kısaltmasıdır, genel kültür olsun:)

2 yorum:

wolky dedi ki...

maradona ile her şekilde iletişim kurmak mümkündür bence =) keşke araba içindeki o keyifli dakikaların görüntüleri olsa da izlesek. Bir tv programında Michael Jordan kimsenden imza almadım demişti acaba Maradona ile karşılaşsa ondan imza ister miydi ?

varol döken dedi ki...

hayatımda sadece bir kişiden imza alırdım o da michael jackson'dan!

ama illa futbol diyeceksek johan cruyff'tan...

n.b: utancımdan yonca evcimik'in abone kasedine attığı imzayı unutmuş olabilirim, siz de unutun, unutalım...