1 Mart 2010 Pazartesi

Tello, Zamorano'cu mu Salas'çı mı? Siz???

Antalya kampları sırasında bu söyleşiyi gazeteye koyma sansımız olmamıştı. Hatta ses kaydını gecen telefonu karıştırırken buldum. Üstüne de Şili'de deprem oldu. Ayrıca su blogdan Beşiktaşlı dostlar da bir şeyler bekler herhalde. Karşınızda Rodrigo Tello...

Dünya Kupası'nda favorin kim?

Şili sadece Şili (ben gülmüşüm!). Brezilya ve Almanya her zaman favoriler, büyük isimler. Elemelerde zorlanıyorlar ama sonrasını getiriyorlar. Bizim takımımız her geçen gün daha iyiye gidiyor. Dünya üstünde her takımı yenebiliriz.

Çeyrek finalde Lugano'lu Uruguay'la oynarsınız belki...
Olabilir. Belki onlar bizi yener. Benim ilk amacım Dünya Kupası'na gitmek. Her oyuncu gibi rüyalarımdan birini gerçekleştirmek istiyorum. Zaten bu son fırsatım.

En son 1998'de kupadaydınız. Takım arkadaşların da çok mutlu olmalı...

Mutluyuz ve heyecanlıyız. Halkımız da bizden çok şeyler bekliyor. Elimizden geleni yapacağız.

Biz de şöyle bir şey vardır. Milli maçlarda "sizin adamınız, bizim adamımız" sohbetleri olur. Şili'de nedir durum?
Bahsettiğin konuyu gayet iyi anladım ama biz de biraz daha 'milli birleşme' söz konusu. Milli maçlarda Colo Colo-Universidad rekabeti kenara bırakılıyor. Takımlar arasındaki nefrete bakarsan bizde durum daha vahim olabilir!

Gelelim son soruya takımına Zamorano ve Salas'tan birini seçmeni istesem hangisini seçerdin?
İkisi de büyük golcüler. Ama birini seçmem gerekirse Zamarano'yu alırdım. Real Madrid'de gol kralı oldu. Milli Takım'da birlikte oynadım. Kapasitesini biliyorum.


Blogger notu: Ben olsam Salas'ı alırdım. Siz???

7 yorum:

Orkan dedi ki...

Zamoranoyu tek geçiyorum.

wolky dedi ki...

milli takım kariyerleri hemen hemen aynı, biri colo colo diğeri de universidad formalarını giymiş, bir tek şili milli takımında yolları kesişmiş, hala unutamadığız rebook amblemli forma altında =) ben sahada daha karizmatik ve savaşçı duran (aztec imajı çok etkili) Zamorano'yu seçerdim sanırım.

linguisticsfc dedi ki...

zamarano ve salas neydi beah bunlar bir dönem, şimdi öle topçu çıkmıyor vala şili'den. ben de zamaranoyu tek geçerim. özlemişiz. şimdi videolarını izliycem.

varol döken dedi ki...

zamorano'yu tek geçenler ne tarafa geçiyor?

Bener Onar dedi ki...

Bir ben Salas'ı seçtim. Bırakıyorum bu işi:)

Sheed dedi ki...

gerekçelendirmek zor ama bende de salas..

prowler1057 dedi ki...

şilili zamorano derlerdi kendisine..şili diye bir yerin varlığını pinochet'den daha güçlü hissettirmişti kendileri..salas vardı bir de ufak kuzeni; şilili salas denmezdi ona, daha çok juveliydi..o yüzden zamoranoydu..zamorano..