24 Mart 2010 Çarşamba

Ozhan abi...


 "Okul ikinci ailedir, sosyal kardeşlik orada başlar..." demiş Abdurrahman Şeref Efendi. Buna tüm kalbiyle inanan ve bunu bir yaşam tarzı haline getirmiş bir insandı Özhan Canaydın.
Radikal'in yeni yıl dileği için spor dünyasından ünlüleri arıyorum. Özhan abiyi de aradım. Kendimi tanıttım bana ilk lafı "Aferin" olmuştu!

Galatasaray dolu bir yeni yıl dileği aldıktan sonra tam kapatacakken durdu ve şöyle dedi: "Evladım senin için dilek vermeyi unuttum. Ailen, sen ve arkadaşların çok mutlu olur inşallah."

Mekanın cennet olsun Özhan abi...

2 yorum:

wolky dedi ki...

duruşu ve kişiliği de aynı bu bembeyaz sayfa üzerine atılmış imzası gibi şık ve asildi...

wolky dedi ki...

Bener Abi merhaba,

Bu konu ile ilgili bende duygularımı ifade etmeye çalıştım ve paylaşmak istedim...

http://gegendasblog.blogspot.com/2010/03/iki-kapl-bir-han.html

İyi çalışmalar.