6 Nisan 2010 Salı

Rothen, Mevlüt ve Ankaragücü

Jerome Rothen, Fransa futbolunun yetiştirdiği en iyi kanat oyuncularından biri. Ülkemize gelen en kaliteli isimler arasında ilk 20'ye banko girer. Bir yerde gördüm konu bizi ilgilendiriyor hemen sözü ona bırakayım.

"Mevlüt Erdinç çok söz dinleyen bir çocuk. İşler kötü gidiyorken çok gol atması  ağrı kesici görevi görüyor. Kulübün en golcü ismi olmak istiyor. Eğer bir hedefe kendini odaklarsa onu başaracak biri. Ondaki yeteneği görüyorum. Çok da iyi biri. Paris'te birlikte yemek yemiştik sezon öncesi kampında da sahada iyi anlaşmıştık. Umarım PSG onu kadrosunda tutar"

"Ankaragücü taraftarı beni cok sevdi. Ümit Özat'ın dediğine göre yabancılara ısınmaları zaman alırmış. Bu durumdan memnunum hatta kendime ait bir tezahüratım var! Sırtıma vurup beni cesaretlendirmeye çalışıyorlar. Burada olmaktan dolayı mutluyum."

Hiç yorum yok: