23 Eylül 2010 Perşembe

Hajduk-Dinamo maçı günü bir gazete kupürü



Bu kupür Hırvat gazetesi Jutarnji List'ten kesilmiş. Nurettin Kıran ağabey sağ olsun biraz futbol biraz da Galatasaray aşkıyla Hırvatistan'dayken gazeteyi kesmiş saklamış pdf haline getirmiş. Galatasaray aşkı diyorum çünkü 'Haydut'ların kadrosundaki Senijad Ibriciç bir ara Aslan'ın gündemindeydi.

Fotoya gelince o akşam sahada yer alan 11’ler ve bu oyuncuların değerlerini (kırmızı fon) ile kontratlarına göre yıllık kazandıkları paraları (gri fon) görüyorsunuz. Takımların toplam hanesinde de her iki ekibinin toplam değerleri ile oyuncularına bir yılda ödedikleri toplam miktar var.

Nurettin ağabeye katılıyorum ve alıntılıyorum: "Ben bu tabloyu sadece Galatasaray’ın değil, diğer büyük takımların da nasıl soyulduklarının bir belgesi olarak görüyorum. Özellikle, “İbriçiç’in değeri gerçek midir”, diye sordum, futbolu takip edenlere. “1 ay önce 2,5 mil. Euro idi Galatasaray’ın 5 mil. Euro teklifinden sonra buralara fırladı” dediler.

Nurettin ağabey maçı da izlemiş 

Hiç yorum yok: