11 Ekim 2010 Pazartesi

Adım adım ilerlemek her zaman iyidir


Arkadaşım Emin Özgür'den gelen maili buraya koyuyorum. Yarışa katılan herkese başarılar...

Merhabalar, yine senenin o zamanı geldi ve yine 2008 ve 2009’daki gibi Avrasya Koşusu’nda Adım Adım isimli koşu kulübümüz ile birlikte 15 km koşarak bağış topluyorum.   

Geçen senelerde sizlerle birlikte:
·         2008: Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği için 2570 TL toplayıp bir adet elektrikli tekerlekli sandalye aldık.
·         2009: Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı için 4930 TL para toplayıp 89 adet ilkokul çağındaki çocuğa eğitim desteği verdik. 

Bu sene de TOG (Toplum Gönüllüleri Vakfı) Gençlik Bursları Kampanyası için para toplamaya karar verdim.  Bu vakıf hakkında detaylı bilgi için http://www.tog.org.tr/ adresine bakabilirsiniz.   Kısacası bu burs ile ihtiyacı olan üniversite öğrencilerine yardım ediyoruz. 

TOG’un benzer derneklerden en büyük farkı öğrencilerin bursu karşılıksız olarak değil, kendi buldukları sosyal sorumluluk projeleri ile almaları ve senede en  az 16 gün bu projelerde çalışmaları, ardından da projeleri raporlamalarıdır.   Böylece kendileri burs alırken bir taraftan da ihtiyacı olan başkalarına da yardım etmeyi öğrenmektedirler.  TOG kendini kısaca şöyle tarif ediyor: “Toplum Gönüllüleri, farklılıklara saygı, şeffaflık ve hesap verebilirlik, yerel katılım, girişimcilik,  ekip çalışması ve hayat boyu eğitim ilkeleri ışığında “Eleştirmek değil, değiştirmek için” çıktığı yolda, gençliğin enerjisini sosyal faydaya dönüştürmek için çalışmalarını sürdürmektedir.”

Eğer bana destek olmak istiyorsanız sizlerden ricam şimdi 5 dakikanızı ayırarak aşağıdaki hesap numarasına (TOG Hesap numarası) gönlünüzden geçen miktarda bir bağışta bulunmanız.

TOG Banka Hesap ve İletişim Bilgileri
Alıcı Adı: Toplum Gönüllüleri Vakfı
Banka Adı ve Şubesi:  Garanti Bankası, Bağlarbaşı Şubesi (422)
Swift: TGBATRIS
TL Hesap No: 629 7467
IBAN: TR18 0006 2000 4220 0006 2974 67
İletişim Bilgileri:  Burcu Haylaz (burcu.haylaz@tog.org.tr) Hobyar Mah. Rahvancılar Sk. No:7, 1. Vakıf Han Kat 1, Eminönü, 34112 İstanbul
Telefon: 0212 522-1032
Takibi kolaylaştırması açısından havalenizdeki açıklamayı aşağıdaki gibi yapabilirseniz daha iyi olur.
Açıklama: AA, EOZGUR, [Sizin ADINIZ]” (Misal, adınızın birçok Türk erkeği gibi Mehmet Yılmaz olduğunu kabul edersek: ”AA, EOZGUR, MEHMET YILMAZ” yazınız).

Bankaya gönderdiğiniz miktarı bana e-maille bildirebilirseniz ben de takip edebilirim.

Adım Adım Hakkında:

Adım Adım ecnebi ülkelerde Charity Run olarak bilinen, yardım için sportif faaliyetler düzenlenmesine aracılık eden bir spor kulübüdür.  Bizler adına sivil toplum kuruluşları ile konuşmakta, onları organize etmekte ve sporcuları spora ve yardıma teşvik etmektedir.  Daha fazla detay için: www.adimadim.org

Koşularım Hakkında:

Koşularım ve katıldığım yarışlarını bazıları hakkında yazdığım eski yazıları şuradan okuyabilirsiniz: http://sarapci.com/tag/kosu/ 

Vergi Muafiyeti Hakkında:

Toplum Gönüllüleri Vakfı’na 29.07.2004 tarih ve 2004/8253 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı’yla vergi bağışıklığı statüsü verilmiştir. Bu statü ile TOG’un bağış kapsamında düzenlediği makbuzlar, vergi matrahı tespitinde gelirden indirilir.
Toplum Gönüllüleri Vakfı hesapları bağımsız denetleme kuruluşu Mazars/Denge tarafından denetlenmektedir.

Hiç yorum yok: