18 Ocak 2011 Salı

Galatasaray Cisse'yi istiyormus

Az önce Yunan bir gazeteci arkadasim aradi.

The Professor-El  Docente Adnan Sezgin'in Fransız golcü Djibril Cisse icin Atina'da oldugunu soyledi.

Cisse'nin bonservisinde 14 milyon euroya serbest kalir ibaresi var.

Mali durumu mukemmel durumda!!! olan Galatasaray 7 milyon euro vermis.

Pao 10 istiyormus...

Yoncalar bu ara yonetim krizi yasiyormus. İki ortak istifa edince baskan da birakmis.

"Cisse giderse taraftar kulubu basar" dedi Antonis...

Bu arada Cisse "Galatasaraya elbette gelirim. Basbakana yapilan protestoyu dogru bulmuyorum ben de cok ozur dilerim" dememis...

6 yorum:

Gül dedi ki...

bak üzüldüm şimdi cisse çabuk özür dile başbakandan.ayıp aaa

Dt dedi ki...

"dememiş" diye bitmesi beni şaşırtmadı değil.

septikkerkenez dedi ki...

Bir an önce özür dilemezse Arda Turan onu da dışlar takımdan.

zifftli dedi ki...

Yok yok gercek değil dimi ?
Kalbim bu adamı kaldırmaz heralde....

roland deschain of gilead dedi ki...

özür dilemediyse almaz o zaman polat

Yunus dedi ki...

yeni transfere galatasaray forması ve şapkası yerine AKP şapkası ve başkaban bizi affet yazılı tişört giydireceklermiş..