5 Şubat 2013 Salı

İpek Şenoğlu uncut






Geçetiğimiz hafta sonu İpek Şenoğlu'yla Sabah Pazar ekinde röpünü buradan görebilirsiniz. Sayfanın dışında kalanlar için aşağı doğru ilerliyoruz. (röp yaptigim insanlara ne kadar iyi davrandigimi, ayakkabisina kadar ilgilendigimi de gordunuz :)

“Benim içinde bulunduğum Galatasaray tenis şubesi projesinin neden iptal edildiğini kulüp yetkililerine sorsanız daha doğru olur. Şunu da açıkça söyleyeyim. Tenisin gelişmesi için her kulüple çalışmaya açığım”

"Reklam, dizi, film vs... Beni rol model olarak gören insanlar var. Toplumun çoğunluğu değil ama bana yetiyorlar. Onları hayal kırıklığına uğratacağımı düşündüğüm işlerin içinde olmam.”

“Gece dışarı çıkarım ama alkolle aram yok. Zaten magazin muhabirleri beni tanımıyor o yüzden rahatım!”

"Turnuva öncesi Kütahya'dan arayıp sizinle tanışma fırsatımız olacak mı diye sordular. Bana büyük mutluluk ve gurur verdi bu durum. Sporcular ünlü isimler o kadar ulaşılamaz olmamalı."

“WTA yıl sonu turnuvasında sunuculuk yaptıktan sonra birkaç organizasyonda daha çalıştım. Bundan keyif alıyorum. Hayatımı anlatmak, başarı hikayemi sunmak hoşuma gidiyor.”

"Yıllarca bu kadar üst düzey yerlerde yer aldıktan sonra sportif tecrübe anlamında sırtımda büyük bir çanta var. Onları paylaşmasam, insanları katkı vermezsem yazık olur diye düşünüyorum."

Marka sporcu yaratmalıyız. Ülkenin yatırım yaptığı insanlardan fikir anlamında geri dönüşüm alamıyoruz.”

“Danışmanlık verdiğim sporculara saha dışında gelişmeleri konusunda yardımcı oluyorum. Kime röportaj verecek, verirse neler konuşacak bunları öğreniyorlar. Bir de küçük sporcuların ailelerini doğru yerlere yönlendiriyorum”





1 yorum:

wolky dedi ki...

ipek hanim'in ugglari failed ama topuklulari basarili.